Send en forespørgsel

Tak for din forespørgsel.
Du hører fra os inden længe!

Skab uforglemmelige øjeblikke i Parken

Parken byder på en enestående mulighed for at afholde møder og events i helt særlige rammer. Hvad end der er tale om et mindre eller større arrangement, har vi helt sikkert en løsning til dig.

Det kunne fx være et kundearrangement, en fest eller en produktlancering med et deltagerantal op mod 700 personer – uanset hvad dine tanker er, kan Parken opfylde dine behov og levere en oplevelse ud over det sædvanlige. Vi glæder os til at være behjælpelige med dit arrangement!

Eksklusive rammer til dit næste møde eller event

Pakker og priser

Ønsker du at komme forbi Parken for at se lokalerne eller at høre mere om mulighederne for at afholde møder og events i Parken, så kontakt Frederikke i dag.

Frederikke Riisberg

Account Manager,
Meetings & Partnerships
booking@parken.dk
+45 28 99 99 88
KONTAKT

Dagsmøde

  • Formiddagsforplejning med hjemmebagt brød, pålæg, wienerbrød, yoghurt og juice
  • Frokost efter køkkenchefens valg
  • Eftermiddagsforplejning med dagens kage, salte snacks og ingefærshots
  • Kaffe/the/isvand og frugt hele dagen
  • Standard AV-udstyr, tekniker on call og WiFi
  • Servicepersonale
  • Inkl. lokaleleje for plenum og rengøring
DKK 760,- ex. moms pr. person pr. dag
DKK 950,- inkl. moms pr. person pr. dag
FORESPØRG
FORESPØRG

Halvdagsmøde

  • Formiddagsforplejning eller eftermiddagsforplejning
  • Frokost efter køkkenchefens valg
  • Kaffe/the/isvand og frugt hele dagen
  • Standard AV-udstyr, tekniker on call og WiFi
  • Servicepersonale
  • Inkl. lokaleleje for plenum og rengøring
DKK 600,- ex. moms pr. person pr. dag
DKK 750,- inkl. moms pr. person pr. dag
FORESPØRG
FORESPØRG

Festpakke Guld

  • Velkomstdrink – mousserende vin
  • 3-retters menu eller buffet
  • Vin, øl & vand under hele arrangementet
  • Kaffe/the
  • Opdækning og servicepersonale
  • Inkl. lokaleleje og rengøring
DKK 960,- ex. moms pr. person
DKK 1.200,- inkl. moms pr. person
FORESPØRG
FORESPØRG

Festpakke Platin

  • Velkomstdrink – mousserende vin
  • 3-retters menu eller buffet
  • Vin, øl & vand under hele arrangementet
  • Kaffe/the
  • 3 timers bar med spiritus
  • Natmad
  • Opdækning og servicepersonale
  • Inkl. lokaleleje og rengøring
DKK 1.440,- ex moms pr. person
DKK 1800,- inkl. moms pr. person
FORESPØRG
FORESPØRG

Det siger vores kunder

"Hos Hansens Is valgte vi at bruge Parken som venue for vores årlige Kick-Off for hele organisationen. Vi ville gerne give vores medarbejdere en wauw-oplevelse, og samtidig lære en af vores gode kunder bedre at kende. Det var en super dag. Lokalerne havde den vildeste udsigt, det var virkelig sjovt at komme på rundtur bag kulisserne, og mad & drikke var topklasse."
Hansens Is
Anders Bønløkke Bang
”Vi afvikler to gange i året en uddannelsesdag for alle vores kørende sælgere i Würth Danmark. Det er store arrangementer, der kræver mange lokaler og udendørsområder, da der både skal rummes oplæg og hands-on workshops. Faciliteterne i Parken var hertil helt ideelle, og som arrangører kunne vi på afviklingsdagen læne os tilbage, da personalet på stedet havde styr på alt forplejning og IT-assistance. Derudover var det fantastisk at kunne give vores sælgere/mødedeltagere wow-oplevelsen ved at være på stadion. Det har ligeledes været en fornøjelse at planlægge arrangementet med Simon fra Parken, der har arbejdet proaktivt og været en god sparringspartner i processen. Vi er meget tilfredse med Parken og benytter meget gerne faciliteterne til vores fremtidige arrangementer.”
Würth Danmark A/S
Didde Nielsen
"At holde vores event i Parken, Danmarks National Stadion, var en fremragende oplevelse. Beliggenheden midt i København gjorde det nemt for gæster at ankomme, både med bil og offentlig transport. Samarbejdet med Parkens team var imponerende; de forstod præcist vores behov og sikrede, at vores forventninger blev mødt med personlig service og opmærksomhed på detaljen. Faciliteterne bidrog til en unik og fremragende atmosfære for vores arrangement, hvilket gjorde det både succesfuldt og anderledes for alle involverede. Vi anbefaler på det kraftigste Parken til alle, der søger et topklasse venue, understøttet af et dedikeret og professionelt team. En stor tak til alle for en fantastisk oplevelse."
Nykredit
Martin Hofman Laursen
"En kæmpe fornøjelse, der var ikke noget der ikke kunne lade sig gøre, og alt fungerede perfekt. Personalet på dagen var meget imødekommende og hjælpsomme. Mad og vin smagte fantastisk og fik stor ros fra vores gæster, alt var så fint sat op.En kæmpestor tak for at være med til at gøre Mikkels konfirmation til en af de bedste dage i hans liv."
Lisbeth Wikborg
Lisbeth Wikborg
"Bookingen var nem og hurtig. Lokalerne havde udsigt til plænen, hvilket gav gæsterne en "wow" oplevelse. Lækker mad og venligt personale. Vi havde efterfølgende rundvisning på stadion, på plænen og i omklædningsrummene, til stor begejstring for alle. Priserne var fair og det er ikke sidste gang, vi booker Parken til vores arrangementer."
Køkken Anke Foreningen
Peter Ulrichsen
"Vi var ca. 60 personer, der afholdt et netværksmøde i Parken. Det var verdensklasse fra start til slut. Service og personale møder dig med et kæmpe smil. Maden og betjeningen var ganske enkelt fremragende. Alt audio / video udstyr sad lige i skabet, knivskarpt og ingen problemer. Så med andre ord, det fås ikke bedre. Mine varmeste anbefalinger."
Charlottenlund Rotary
Michael Gravgaard
Dejlige omgivelser med kig til det flotte stadion, god service og dejlig forplejning.
Maxplay
Rikke Romey
Parken kan noget helt særligt, når det kommer til at skabe en stemningsfyldt ramme i fællesskabets tegn. Fungerede perfekt til vores seneste team event for knap 200 medarbejdere.
EY
Lars Rhod Søndergaard
Vi havde fornøjelsen af at holde et dagsmøde i Parken og havde en rigtig god dag. Dagen var fyldt med lækker forplejning i form af stort morgenmadsbord, tapas til frokost og kage, slik og frugt om eftermiddagen. Vi oplevede rigtig god service fra FCK både i forbindelse med bookingen af lokalet og på dagen. Prikken over i'et var vores break i løbet af dagen, hvor vi fik en rundvisning rundt på stadion og blev klogere på FCK indefra. Tak for en god dag!
Dansk Industri
Katrine Riisberg
Som en loyal samarbejdspartner af F.C. København var vores årsmøde afholdt i Parkens inspirerende omgivelser en ekstraordinær oplevelse. Beliggenheden, midt i hjertet af København, faciliterede nem adgang for vores mange funktionærer og ledere fra hele landet. Samarbejdet med FCK's Hospitality og Event afdeling sikrede et arrangement af højeste kvalitet, hvor personlig service og kulinariske oplevelser på The Terrace - 1992, gjorde dagen uforglemmelig. Vi er taknemmelige for et partnerskab, hvor tillid og professionalisme går hånd i hånd, og ser frem til flere arrangementer og oplevelser sammen i fremtiden.
Anders Andersen's Rengøring
Jesper Lenskjold
Fra kunderejsen startede fra første eventmøde til festen sluttede var servicen i top, man blev altid imødekomt af venligt personale, hurtige svar på spørgsmål og gennemført service. Maden var god og det spillede bare med vores videoindslag på skærmeneAlle gæster var meget begejstrede for lokalet og omgivelserne af stadion - det hele spillede tip top. Tak for et godt udført arrangement for os.
Warner Brothers
Kathrine Nesevski
Det er ikke første og absolut ikke sidste gang vi afholder et arrangement hos jer :-)
MTE ApS
Mikkel Rasmussen
Kvinder i Fodbold afholdt lanceringsevent i Parkens Business Lounge, hvor både stemning og logistik gik op i en højere enhed. Hvis du leder efter den perfekte location til dit næste event, kan vi varmt anbefale Parkens flotte rammer.
Kvinder i Fodbold
Maria Guy

Ofte stillede spørgsmål

Hvor skal vi gå ind henne, når vi ankommer til vores arrangement?

I vil modtage en adresse og kortoversigt at Parken inkl. markering af indgangen, når vi nærmer os datoen for jeres arrangement. Dette kort kan også videresendes til jeres gæster.

Kan vi komme på rundvisning, når vi holder arrangementer i Parken?

Ja! Mange af vores gæster tilkøber en rundvisning til deres arrangement herinde. Vi har nogle rigtig dygtige og gode historiefortællende rundvisere, der sørger for en god pauseaktivitet, hvor jeres gæster kommer udenfor og får strukket benene, imens I kommer forbi FCK's spilleromklædning, rundt om banen, ned forbi spillerbænken, forbi capo tårnet og Sektionen, samt op i VIP’en alt imens Parkens historie bliver fortalt. Ofte bliver der også taget et gruppebillede på disse ture.

Kan man booke ekstra break out rooms?

Ja, vi har flere break out rooms, der passer til forskellige antal personer. Forhør dig for lokaler og priser på disse.

Er der parkering?

Vi har masser offentlige parkeringspladser rundt om Parken, men da det er offentlig grund, råder vi desværre ikke over disse. Der er dog som regel ledige pladser, som der kan parkeres på ved brug af Apcoa/EasyPark.

Er der mulighed for white board / flip board?

Ja, det er blot vigtigt at melde det ind, da det ikke er en fast del af vores lokaler.

Kan man se til banen fra lokalerne?

Vi har mange forskellige lokaler – i nogle af dem kan banen ses og i andre, kan den ikke. Du kan se under hvert af lokalerne, om den kan ses fra det enkelte lokale eller ej.

Send en forespørgsel

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.